Friday, February 22, 2008

Prehliadka K-Rock Centre

Piatkovy vecer je tu, vonku ako uz tradicne snezi a mrzne ... pozornost celeho Kingstonu sa sustredi na jediny objekt v meste a to novu vseucelovu sportovu halu K-Rock centre. Dnes je moznost vyskusat ladovu plochu, kde sa budu prehanat hokejisti pocas sobotnajsieho zapasu. Tak sup sa na prehliadku!

Z povonych 8 ludi sme sa boli schopni stretnut len dvaja :) a to Chanda a ja. Kedze Hilbertovi som spomenul, ze je dnes moznost prehiadky haly, hned sa pridal ... takze sa nas pocet v bande zvysil na 3. :)

Hala je to krasna , velka, 5700 miest na sedenie. Pre Kingston tak akurat. Sklada sa z troch podlazi, pricom prve dva su pre nas a posledne je pre smotanku, kde maju za rocny prenajom niekolko tis $ moznost sediet v samostatnych, plne vybavenych boxoch s uzasnym vyhladom. Dobre na dnesnej akcii je, ze sa tam dostaneme aj my, hoci bez tucnej penazenky :).

Preskumali sme sme tak vsetky zakutia noveho centra a kedze ja jediny som mal korcule, nedalo mi aby som ich nevyskusal na standardne mensom klzisku ako sme zvyknuti u nas :). Chanda sa vie tiez korculovat, ale jej kamaratka akosi nevratila korcule... :(. Na dnesny den bolo potrebne zakupit rezervaciu na korculiarsku plochu, pretoze kapacita nie je nafukovacia vsakze... Ja som ziadnu nemal, no vzhladom na pokrocilu casovu dobu ma ako jedineho bez listka predsa len pustili. Wow... clovek sa citi ako keby siel hrat NHL (samozrejme je to blbost, ale predstava je to mila). Lad bol o poznanie kvalitnejsi ako ten, kde sa chodime korculovat von a som si uvedomil aj poniektore vyhody indoor korculovania (nesnezi, nefuka, nie je -20C, nos vam nejse odpadnut, prsty neprimrzaju o cepel korculi pri skladani a pod... ).

Nasu prehliadku sme zakoncili posedenim v Hortons cafe, pri pollitri horuceho cappuccina. Nova arena je naozaj pekna, snad sa v nej dockame aj nejakeho pekneho kulturneho zazitku :).

Link:
http://www.kingstonrsec.com/

No comments: