Friday, February 29, 2008

The Keg - CMC party

A mame tu dalsi piatkovy vecer, tentokrat nas caka uz dlho vopred naplanovana vecera v The Keg restaurant. Podla mojich informacii by malo ist o ciste steakovu restiku, nie lacnu, z coho som mal trosku obavy, kedze vyplata este daleko a financie z domu uz pomali dosli. Nuz, ale raz treba vyskusat nech to stoji co to stoji a teraz je ta chvilka, tak podme zas papat :).

Prisiel som presne na 19h, nikde nikto .... Hmmm mozna je v meste este nejaka ina The Keg restika, spytal som preto hostesky ci existuje nejaka rezervacia na meno Tiffany, na co som dostal odpoved, ze som vazne prvy, ok tak som spravne :). Volam Tiff. kde sa flakaju ... 2 minuty a uz su tu ... a tak si sedim pri nadherne upravenom stole a cakam. Casnici sa idu potrhat a kazdu chvilku dolievaju vodu s ladom. Aaaaa uz su tu ! Ostatna osadka CMC. Dostavame menu. Menu je pre mna decision problem (ti co ma poznaju vedia o com septam). Preto si nechavam poradit od Owaina, ktory v The Keg brigadoval pocas jeho studii v Toronte. A mam ... Ceasar salat, Rib steak s opekanym zemiakom plnenym zemiakovou kasou, sampionmi a obalovanou osmahnutou cibulkou a ako zakusok (aby som mohol porovnavat) Creme Brulee. Hotovo objednane... debata pri stole sa zvrtla na kto,co, kde, ako .... a tak, skor pocuvam ako by som nieco produkoval :).

A je to tu ... prvy prisiel chleba s maslom ... co sa tu tradicne dava pred jedlom v kazdej lepsej restike. Za nim nasleduje salat ... slusny, aj by som sa z neho najedol. Wow a toto je co ? Cez akoro polku taniera sa na mna skeri asi 1,5cm hruby medium rare urobeny steak. Tak toto som naozaj necakal. To ten salat som asi prepiskol ... toto zjest tak ma rozpuci. To je tolko masa ako zjem za cely tyzden. No nic co sme si pbjednali to si aj zjezdme ... tak sup sa do toho! Papame... apame... dzgame sa... cpeme posledne kusky. Jak tak kukam kolo seba spolocne s Lise sme posledni. No a to nas este caka jedna mnamka. Tak to uz vazne neviem, kde ulozim, zeby do hlavy? Lise sa hned potesila, pretoze nie je nic lepsie ako Creme Brulee... a viac Creme Brulee :). Takze po mojom usili, ktore skoncilo v polke mnamky som zvysok uspense odovzdal Lise. Ufff... tak som sa uz davno nedopchal, pardon za vyraz, ale vstavat s takym plnym zaludkom nie je vobec jednoduche, clovek musi opatrne aby investicia nevysla na zmar :).

Papa vysla na hviezdnych 52$. Sak raz v zivote mozme byt aj hriesni nie ? :). Tym sa zmenil rebricek poplatkov v restauracnych zariadeniach a jednoznacne vitazi (aj kvalitou jedla) The Keg!

Party vsak pokracovala, po uzasnej veceri sa rozhodli ist do karaoke baru v Olympic harbour. Par minut cesty taxikom/autom od centra. Nebol som si celkom isty tymto napadom, ale zaujem vidiet spievat Lise a spol ako sa pri tom bavi mi nedal moznost vahat ci sa pridam alebo nie. Kedze nikto nechcel ist z Marcom po jeho 3ch pivach, jedini ktori sme mu v tej chumelenici verili som bol ja a Craig. Dosli sme v poriadku. Uz pri vchode sme sa stretli z ostatnou osadkou CMC, ktora nebola s nami na veceri. A tak sme sa pridali, popijali Stella Artois s Marcom a kecali... Lise si medzi tym vypisala jej listok s pesnickou, ktoru bude prezentovat. Cakame ... spevaci sa striedaju, v pozadi sa premieta vecerny zapas Toronta s New Jersey, ludia tancuju, ini sa bavia... idylka. A je to tu Lise a Sue idu na stage spievat "Labamba". No zazitok! Este ze som to nahral :). 1:30h pomaly zatvaraju, musime sa zbalit a presunut sa inam. Jedine zariadenia, ktore najdete otvorene o tomto case su diskoteky, ale kvoli zakonu tiez len do max 2:30h a tak sa presuvame do Roxx. Obchadzame vyhazdovacov, kupujeme dalsie pivco za 5$ a hopsa tancovat :). Zazitok na n-tu, bohuzial a teraz aj nastastie bez videa.

2:30 muzika konci, zazli svetla, odchadzame s davom ludi, lucime sa, dakujeme, papa a DN !

Link:
http://en.kegsteakhouse.com/home

No comments: