Thursday, February 14, 2008

Valentine's day

patri k jednym z najvacsich sviatkov slavenych v Kanade. Rozdavaju sa srdiecka, posielaju sa pohladnice, priania blizkym a priatelom, v praci sa organizuju rozne spolocne posedenia a jedno take sme mali aj my ...

Konkretne slo o obedny potluck celeho CMC, co znamena, ze kazdy si priniesol svoje oblubene jedielko a prezentoval ho ostatnym na ochutnavku. Taky pestry obed sa malokedy podari :). Od prekrasnych vytvorov Taj Mahalu na melone po kulinarske cokoladove speciality. Naozaj ochutnavka a obed ako sa patri. K tomu prebieha sutaz o najkrajsie jedlo, najlepsie chili a najlepsie jedlo vobec ...
Ja som sa prezentoval tradicnou harulou a mal som veru obavy ci sa to vobec zje, taka nezdravost :). No nakoniec bola fuc este skor ako som sa dostal na radu ja s mojim tanierikom a to som toho neurobil malo ... zrejme zvedavost spravila svoje a ti co mali to stastie ochutnat, sa tvarili spokojne, z coho som mal radost.
Ja som sa nacpaval vsetkym moznym a este som dostal aj vysluzku zakuskov domov. Cim som potesil mojich spolubyvajucich :).
Obed trval do 14 a sup sa znovu do prace na druhu stranu mesta. Bola to moja prva spolocna akcia vramci CMC a musim uznat ze to bolo fajn. Clovek sa dobre najedol, porozpraval, zoznamil trochu s kolegami pracujucimi na opacnej strane mesta a zabudol na ine problemy... ;)

Pape zdar!

Video:

No comments: