Sunday, February 24, 2008

Vecera v Le Chien Noir

A mame tu koniec vikendu, dnes vynimocne s vecerou v nobl restike s mojim domacim sefom a jeho suitou z Pan Chancha co je tiez restika, pekaren a vsetko na co si spomeniete v suvislosti s jedlom.

Prave dany vikend prebiehala akcia, kde si zakaznici mozu dat vecerne menu za polovicu normalnej ceny. Takyto gastronomicky zazitok som si nemohol nechat ujst a tak som prijal pozvanie na zatial moju najdrahsiu veceru, pocas mojho pobytu v tejto nadhernej zmrzline :).

Na nedelne vecerne menu do tejto restauracie bolo nutne sa aspon trosku slusnejsie obliect, takze som vyuzil moj oblek :). Menu pozostavalo z miestneho cerveneho akostneho vina (cabernet -franc zo Sandbanks), ceasar salatu (normalny salat s citronom, opecenym chlebikom, bylinkami, a dresingom), rebierkami so zemiakovou kasou a bylinkami (velmi na jemno urobene, no v podstate strava ako doma :), nic specialne) a na zaver bol Creme Brulee (co je nieco ako vanilkovy krem (podobny pudingu) na vrchu s karamelizovanym cukrom, mnamka fakt). Celkova bilancia tohto gastronomickeho cuda vysla na 32$.

Kedze som mal okolo seba fundovanych kucharov mozem si dovolit male hodnotenie, ktore je celkovo na urovni 6 z 10. Restika u mna nicim nevynikla. Musle, ktore podavali boli stare a museli sme poziadat o vymenu za nove, pokial sa niekto nechcel otravit . Celkovo bolo ale jedlo chutne, ako doma :). Obsluha v poriadku, ceny prehnane.

Pape zdar!

No comments: